BALTA LIETOTNE

Lietotnē iespējams aplūkot savu polišu aktuālo informāciju, piemēram, līgumu un rēķinus, kā arī veikt rēķinu apmaksu, pieteikt atlīdzību, sekot līdzi pieteikuma statusam un saņemt paziņojumus par pieņemtajiem lēmumiem.

KotlinSwift

Kāpēc radās nepieciešamība

Latvijas vadošā nedzīvības apdrošinātāja BALTA (PZU grupa) dati liecina par to, ka pēdējo trīs gadu laikā ievērojami audzis tiešsaistē pieteikto apdrošināšanas atlīdzību īpatsvars, un pērn teju 90% klientu veselības atlīdzības pieteikuši online vidē.

BALTA 2019. gadā kopumā saņēmusi un apstrādājusi teju ceturtdaļmiljonu atlīdzību pieteikumu. Visbiežāk klienti atlīdzības piesaka veselības apdrošināšanā.
Apdrošināšanas sabiedrība ik dienu apstrādā aptuveni 1000 atlīdzību pieteikumu un, lai vēl vairāk uzlabotu elektroniskās pašapkalpošanās iespējas, nupat laidusi klajā mobilo lietotni ar plašāko funkcionalitāti pašmāju apdrošināšanas tirgū.
Jaunā lietotne ievērojami vienkāršos atlīdzību pieteikšanu, kā arī sniegs lietotājiem iespēju savā viedtālrunī vienkopus pārlūkot pieteikumu vēsturi un sekot līdzi atlīdzības izmaksas norisei.

Tehniskais risinājums

Viena no galvenajām mobilās lietotnes funkcijām ir vienkāršota un ērta veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana jeb čeku iesniegšana, ko iespējams izmantot gan autentificētā, gan neautentificētā režīmā.

Tas nozīmē, ka varam apkalpot faktiski jebkuru klientu – gan nerezidentus, gan klientus, kuriem nav pieejami autentifikācijas risinājumi vai kuri tos neprot izmantot.

Tāpat jaunā lietotne paredz iespēju pieteikt atlīdzību ne tikai par sevi, bet arī kādu citu personu, piemēram, ģimenes locekli. Tā kā lielākā daļa datu tiek saglabāta lietotnē, atkārtotu atlīdzību pieteikšana ir ļoti vienkārša un ērta. Uzsākot BALTA lietotnes izmantošanu, klientiem būs jāautorizējas ar savu internetbanku vai eParakstu un jāizveido PIN kods, ko vēlāk iespējams aizstāt ar sejas vai pirkstu nospiedumu atpazīšanu jeb biometrisko autentifikāciju (Touch ID, Face ID), ja lietotāja mobilā iekārta to atbalsta. Lai gan atlīdzības iespējams pieteikt arī bez autentificēšanās, ievadot PIN kodu vai veicot biometrisko autentifikāciju, autentificēts lietotājs varēs baudīt priekšrocību apskatīt savus pieteikumus un sekot līdzi to statusam, kā arī pārlūkot pieteikumu vēsturi.

Galvenā BALTA mobilās lietotnes priekšrocība ir tās plašā funkcionalitāte. Lietotnē piedāvājam piekļuvi klienta polisēm, rēķiniem, datiem, atlīdzību lietām un apdrošinātāja sagatavotai personalizētajai informācijai. Klienti var pieteikt atlīdzības ne tikai veselības, bet arī citos apdrošināšanas veidos. Turklāt ikvienam, arī jaunajiem klientiem, būs iespējams iegādāties apdrošināšanas polises, kas padara mobilo lietotni par vienkāršāko, ērtāko un ātrāko veidu, kā izmantot BALTA pašapkalpošanās iespējas.

Pirmajos trijos lietotnes darbības mēnešos 17% klientu kā ātrāko un ērtāko veidu, lai iesniegtu savu veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu, WEB atlīdzību pieteikuma vietā izvēlējušies mobilās lietotnes risinājumu.

  • 10klejupielādes līdz šim
  • #1lietotņu veikalos 3 nedēļas
  • 21%lietotāju migrēja web uz mobile

Jauno mobilo lietotni bez maksas iespējams lejuplādēt Google Play un App Store lietotņu veikalos.

Google PlayApp Store

Tehnoloģijas, kuras izmantojām BALTA LIETOTNE risinājuma radīšanā:

iOS / Android / cross-platform

viedierīču lietotnes

UI / UX

dizains